Kontakt oss

VI HAR ÅPENT MANDAG TIL FREDAG.

Vi har åpent mandag til fredag, mellom kl. 09.00-19.00. Hvis du vil ha hjelp med å lage en søknad eller har spørsmål, vennligst kontakt oss.

23 96 52 00

kundeservice@zensum.no

Zensum AS
Postboks 1681, Vika
0120 Oslo, Norge

Vanlige spørsmål

Hvem kan søke on lån?

Følgende kriterier må være oppfylt for at du skal kunne bruke Zensums tjenester: Du må være minst 20 år og folkeregistrert i Norge i minst ett år. Du må også ha en fast inntekt, dette kan være fra arbeid, pensjon eller uføretrygd och denne inntekt må være minst 200.000 kr / året før skatt. Du kan ikke ha en sak med inkasso eller namsmann. Hvis du har dette, må du først betale den gjelden før du gjør en søknad

Hvor mye kan jeg låne?

Laveste lånebeløp for forbrukslån via Zensum er 30 000 kr, mens høyeste lånebeløp er 500 000 kr. Hver långiver gjør en helhetsvurdering ut fra opplysningene du har oppgitt, og kredittvurderingen de henter inn. Deretter fastsetter bankene hvor mye de kan innvilge i forbrukslån. En medsøker kan øke sjansene dine for å låne penger, få bedre rente og vilkår.

Hvilken tilbakebetalingstid skal jeg velge for forbrukslånet?

Den korteste tilbakebetalingstiden for et forbrukslån er ett år, og den lengste er fem år, om du ikke skal refinansiere eksisterende gjeld. Du bør tilpasse forbrukslånets tilbakebetalingstid etter hvor mye du kan betale per måned.

Kan jeg betale ned forbrukslånet raskere?

Du kan både betale ned forbrukslånet raskere og innfri lånet i sin helhet før løpetidens slutt, uten at det koster noe ekstra.

Hvilken rente vil jeg få på forbrukslånet mitt?

Renten på forbrukslån fastsettes individuelt av den aktuelle långiveren, og den vil derfor variere. Hver bank gjør en helhetsvurdering ut fra opplysningene du har oppgitt, og kredittvurderingen som er innhentet, og setter en rente fra den vurderingen. Gjennom Zensum får du mulighet at sammenligne mellom flere individuelle tilbud, med bare en søknad - noe som gir deg svært gode.

Kan jeg endre søknaden min?

Absolutt, du kan enten kontakte vår kundeservice på 23 96 52 00, eller send en e-post til kundeservice@zensum.no - så ordner vi det med en gang.

Når og hvordan får jeg svar på søknaden min?

Bankene svarer som regel i løpet av noen timer, men kan bruke inntil 24 timer på å behandle saken din. Når samtlige långivere har lagt sine bud, vil din rådgiver ringe opp deg for at sammen finne det tilbudet som passer deg best. Du kan også velge å gå videre med et tilbud før søknaden er ferdigbehandlet hos alle bankene

Må jeg innfri mine øvrige lån selv?

De fleste av våre tilknyttede långivere kan hjelpe deg med å innfri dine tidligere lån, via en refinansiering. Hos noen långivere må du kontakte din tidligere bank for å innfri eksisterende lån.

Kontakt oss

Har du en klage?

Vi på Zensum vil alltid ha fornøyde kunder. Hvis du er misfornøyd med vår tjeneste eller har en klage, vennligst kontakt vår klageansvarlig på kundeservice@zensum.no eller 23 96 52 00. Du kan også sende et brev til


Zensum AS klager manager - Postboks 1681, Vika, Oslo, Norge


Hvis du føler at din klage ikke ble behandlet korrekt, vennligst kontakt forbrukerrådet. Enten på telefonnummer 23 400 500 eller via kontaktskjema på http://www.forbrukerradet.no/klageguide/ Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo


Hvis du er på jakt etter gratis veiledning, kan du også kontakte forbrukerrådet eller besøke Finansportalen.no for mer informasjon.

Databeskyttelse & Sikkerhet

Vi arbeider hele tiden for å sikre deg og dine opplysninger, slik at du vet at dine personopplysninger behandles korrekt og du kan føle deg trygg når du benytter våre tjenester. Alle personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovgivning hva gjelder beskyttelse av personlige data opplysninger. Les mer om hvordan vi arbeider med dine personopplysninger i vår Personvernerklæring eller kontakt vår data beskyttelse ansvarlig på personopplysninger@zensum.no