Lån uten sikkerhet
Inntil kr 600 000
Beløp
Lånetid
8 år
Nedbetalingstid over 5 år krever at du refinansierer lån og kreditter du har fra før.
Månedlig kostnad:
1,985 kr
Gå videre
Eksempel: Annuitetslån 150 000 kr, 5 år, nom. rente 10,90%, etabl.-/termingeb. 0 kr gir eff. rente 11,46%. Kostnad: 45 234 kr. Totalkostnad 195 240 kr, kostnad 3 254 kr/måned. Nedbet.tid 1-15 år, 5 år dersom du ikke skal refinansiere. Oppdatert 2024-10-09
Formålet med lånet ditt
Vil du innfri eksisterende lån (ikke boliglån)?
Oppgi den delen av lånet på 150 000 kr som du ønsker å bruke til å innfri eksisterende lån.
?
Oppgi omtrent hvor stor nåværende låne-/kredittgjeld du vil innfri (ikke boliglån).
Formålet med resterende 100 000 kr
Hva er formålet med lånet?
Betalingsforsikring
Oppgi om du har en eller flere eksisterende betalingsforsikringer.
Angi husleie og andre driftskostnader.
Sivilstatus
Partnerens årsinntekt før skatt
Angi husleie og andre driftskostnader.
Boligopplysninger
Boligutgifter, fellesutgifter ol. (din andel)
Ikke renter og avdrag på boliglån
?
Angi husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig kostnad
Har du boliglån / lån med sikkerhet?
Oppgi omtrentlige tall. Hvis informasjonen mangler, kan lånetilbudene dine bli avvist senere.

(Informasjon om forbrukslån og annen usikret gjeld deler du fra Gjeldsregisteret etter søknaden er sendt inn)
Ikke glem å bekrefte låneopplysningene ovenfor før du fortsetter med skjemaet.
Bank (lånetype)
Beløp
250 000 kr
Rente
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
- Bekreftet informasjon -
Totale Beløp
250 000 kr
Snittrenten
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
Ansettelsesform
Årlig inntekt (skal overholde siste måneds lønnsslipp)
Din arbeidsgiver
Vi kontakter ikke din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Leieinntekter
Kontaktinformasjon
Mobiltelefon (+47) - 8 siffer
Brukes bl.a. for å sende lenker til lånedokumenter.
E-post
Kreves, liksom telefonnummer, av våre långivere.
Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt. 11 tall.
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Medsøkere
Ta vekk
?
Medsøker er en person som står oppført på lånet sammen med deg.
Med en medsøker øker sjansen for bedre tilbud.
Medsøkere Sivilstatus
Medsøkere Boligsituasjon
Boligutgifter, fellesutgifter ol. (din andel)
Ikke renter og avdrag på boliglån
?
I boutgifter inngår amortering, husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig kostnad
Medsøkere Ansettelsesform
Årlig inntekt
Din arbeidsgiver
Vi kontakter ikke din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Leieinntekter
Medsøkere Kontaktinformasjon
Medsøkere Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt. 11 tall.
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Ved å klikke på "Finn riktig lån" -knappen, godkjenner du Zensums personvernerklæring og brukervilkår.
Gjeldsregistret
Ansatte
15.3.2024

Amanda, Avdelingssjef – vi er et selskap som verdsetter kundereisen.

I en bransje som etter min mening ofte velger tempo fremfor gode beslutninger, er jeg stolt av å være en del av et selskap som heller verdsetter kundereisen.
Lesning 
2 min

Hei, Amanda!

Hvilken avdeling er du sjef for?

Jeg er sjef for den norske avdelingen for saksbehandling. Det innebærer at jeg har ansvar for at de lånesammenligningene som påbegynnes i min avdeling blir tatt godt hånd om.

Ok, når pleier du å rose kollegaene dine?

Det sier kanskje seg selv, men jeg pleier å rose kollegaene mine når de gjør noe bra, uansett om det er på jobb eller noe de har gjort utenfor arbeidstiden. Men jeg prøver også å rose kollegaene mine når de kommer med egne tanker, ideer og initiativ som jeg selv ikke har sett tidligere.

På hvilken måte bidrar akkurat du, i din rolle, til service i verdensklasse?

Ja, altså i praksis er det kanskje ikke jeg som tilbyr selve servicen, men jeg samarbeider først og fremst med mine kollegaer og medarbeidere som har den direkte kontakten med kundene. Det jeg prøver å gjøre som leder er å være lydhør både for hva medarbeiderne, men også ledelsen, mener at vi må gjøre for å kunne fortsette å tilby kundene en tjeneste de vil vende tilbake til.

”Jeg er stolt av å være en del av en bedrift som verdsetter kundereisen”
Hva er du mest stolt av med Zensum?

I en bransje som etter min mening ofte velger tempo fremfor gode beslutninger, er jeg stolt av å være en del av en bedrift som heller verdsetter kundereisen og ser det viktige i en veloverveid beslutning fra kundens side, i motsetning til «raske penger».

Et siste spørsmål: Er alle lån gode lån?

Å sette seg i gjeld er aldri bra hvis du skal kjøpe noe du ikke har råd til. Hvis et lån er en løsning på en akutt situasjon man befinner seg i, synes jeg at man skal henvende seg til Zensum for i det minste å se hva det billigste eller beste alternativet blir!

Amanda gjør en god jobb, bl.a. fordi hun er en bra person med sunne verdier. Dessuten er hun nesten alltid glad og kan kunsten å stille krav med et smil om munnen. Det setter en god tone som inspirerer oss andre, og bidrar til en fin kundedialog.

Relaterte artikler

Hva sier kundene våre?

Se alle anmeldelser